onsdag, november 26, 2008

Lluvia

Español es una lengua fea que no me gusta nada. Por eso no quiero estudiarla sino que quiero pensar en otras cosas, cosas más importantes. Cosas como la vida, el amor y la música. Pero, desfortunadamente, mi profesora no me entiende. Plugga är bajs. Förresten är jag italienare, både i hjärtat och i blodet. Inte någon dum spanjorska.




Jag villevilleville gå på Rätt Till Vård-festivalen igår. Det var som gjort för mig. Alla mina intressen samlade på ett och samma ställe. Bajs. Men nu går turen till Sthlm och jag hoppas att de får trevligt där uppe. Jag spenderade istället gårdagen med körövning från halv sex till halv nio. Oh, I'm lovin it. Fast ärligt talat var det faktiskt inte så farligt. Nästan roligt emellanåt till och med. Musik, skratt och mycket informativa samtal. Nästan en höjdarkväll. Och så slapp jag ju plugga.

1 kommentar:

Rut Blomqvist sa...

Allt ar viktigare an det man maste gora och inget ar viktigare an det man vill gora. Det ar mitt motto!