måndag, december 01, 2008

Fläsket brändes, Anna skämdes

"Om ni inte närvarar vid båda repen kan ni tyvärr inte vara med på konserten". Om ni har ett liv utanför kören kan ni tyvärr inte vara med på konserten. Kunde han ha skrivit. Så hade han i alla fall varit ärlig. Uschusch, jag orkar inte det här. Jag orkar inte att något så patetiskt och obetydligt som tid ska stå i vägen för allt jag vill göra. Och jag börjar bli smått irriterad på överambitiösa körledare. Men så är han ju också före detta naturare. Snart driver vi nog hela världen i fördärvet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe sötis. är det molle som är jobbig igen? säg att du kan precis allting så vi bajsar på honom annars. haha. klart du ska vara meed!! saknar dig, kram

Rut Blomqvist sa...

Typiskt David! Han borde sarbehandla dig tycker jag. Forresten sa ar det annu mer typiskt hans fru att vara fanigt regelmassig och strikt. Har hon ett finger med i spelet kanske? Usch hon irriterar mig.. haha blablaaaa