onsdag, december 03, 2008

Hjälp

Oj, vad myrorna kryper idag. Upp ner fram bak. Överallt. Nervositet. Maniskt ätande i misslyckat försök att lugna ner mig. Men julkalendern, den är bra. Och på fredag ska jag bowla. Hjälp.

Jag hade svensk(a)prov idag. Det gick åt pipsvängen, och majoriteten av klassen har nu intagit en ganska så mordisk ställning mot vår skallige maestro med härskarteknikerna. Äntligen. Det rådde viss sömnbrist i klassrummet och jag, som sovit cirka fyra timmar, tillhörde nog genomsnittet. En och annan sömndrucken stackare somnade på skrivningen, med ansiktet mot hopplöst svårbesvarade frågor. Själv somnade jag när jag kom hem, och försov mig till min spansk(a)lektion som började kvart över två. Jag som hatar att sova på dagen.

2 kommentarer:

Rut Blomqvist sa...

skolan suger

Rut Blomqvist sa...

Hehe nu kommenterar jag igen.. jag tycker inte heller om dejtingbajset (som du skrev i din kommentar pa min blogg) men det verkar vara enda sattet att traffa killar nu for tiden. Men har tankt en del pa det pa sista tiden och kanske kan det visst vara trevligt att dejta, for dejta ar ju att prova pa att ha en relation och jag ar TROTT pa att allt ska vara sa himla seriost och fint och klokt och sa hela tiden. Kanske ar det for att jag blivit Sex and the city-fralst som jag lite borjat andra asikt.. lattparverkad alltsa.
Men lycka till pa din dejt i alla fall och jag tror att det pa ett eller annat satt kommer vara bra. =)