fredag, december 05, 2008

Och lyckligt flög jag över den darrande ribban

Idag har jag missat käglor och kastat klot i rännan. Jag har aldrig riktigt förstått det där med bowling. Jag har aldrig riktigt förstått det där med att träffa folk man inte känner och helt plötsligt vara själsfränder heller. För det är så sällan det händer. Idag hände det inte.

Trots det är jag nöjd. Jag är stolt. Det var värt det och jag tror att det kommer att lösa sig. Det måste lösa sig och då kommer det också att göra det. Logiska resonemang är bra. Nu ska jag sova. Kanske spela lite gitarr först. Och fastna ett tag till framför datorn. Men sedan, sedan ska jag sova. Det gör ont i mitt trötta huvud.

1 kommentar:

Rut Blomqvist sa...

man behover lite skinn pa karleksnasan sa min kusin matilda till mig harom dagen, det ar sant..