onsdag, februari 04, 2009

Dansa, dansa, rör på hela kroppen

Jag är glad idag. Jag är gladgladglad. Vaknade till kaffe, favoritsmörgås med keso och kaviar och ord som får mig att flyga. Jag njuter av att inte gå till skolan. Det är skönt att ignorera saker ibland, att göra precis tvärtom mot vad man borde göra bara för att det känns bra. Jag gör så idag.

Som halvsjuk och rastlös upptäcker man många spännande saker. Gamla fula mobilfoton till exempel. Tänkte att ni skulle få se några, i total oordning och med väldigt dålig skärpa.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid lika gött att hitta en "ute-bild" på¨mig själv på nätet. Fast den här var inte såå vidrig. Vi hade säkert kul =) kramar på dig, hoppas du tillfrisknat lite. Jag har bara 37,5 i feber nu, så det går framåt =D

Rut Blomqvist sa...

ååh blev sugen på att träffa dig och Lollo ochgå ut och dansa till BRA musik, typ på Haket. =)